Telefonija

Kokią veiklą bevykdytų jūsų įmonė, darbuotojams reikia bendrauti tiek su klientais tiek tarpusavyje.

Paprasčiausias ir greičiausias būdas susiekti naudojant telefoną. Bet tam, kad nemokėti abonentinio mokesčio ryšio tiekėjui už kiekvieną telefoną įmonėje patogiausia naudoti telefono stotelę. Telefonai prijungti prie stotelės nėra apmokestinami jokiu abonentiniu mokesčiu. Telefono stotelė leis akimirksniu darbuotojui susisiekti su klientu ar bendradarbiu, suteiks galimybę persiųsti pokalbį kitam darbuotojui, leis organizuoti grupinius pokalbius, kai vienu metu gali bendrauti keletas darbuotojų ir klientų.

Jei telefonas į kurį bando prisiskambinti klientas yra užimtas arba niekas nekelia ragelio telefono stotelė visada pasiūlys palikti balso žinutę, kurią gales perkalausyti darbuotojas sugrįžęs į darbo vietą. Jei darbuotojas planuoja dirbti iš namų, jo skambučiai gali būti peradresuojami į jo namų ar mobilų telefoną. Taip pat yra galimybė įdiegti programinį telefoną į darbuotojo kompiuterį ir jis atsilieps į skambučius lyg būtų jūsų įmonės biure.

Telefono stotelė taip pat gali pranešti balsu apie jūsų įmonės darbo valandas ir pasiūlytti palikti pranešimą jei klientas paskambina ne darbo metu. Telefono stotelė leidžia valdyti jūsų įmonės įėjimo durų ar vartų spyną, taigi nebereiks keikvieną kartą eiti prie durų norint įleisti svečią.

Mūsų siūlomos telefono stotelės leidžia prijungti jūsų išmaniuosius telefonus, taigi darbuotojai tampa pasiekiami kur jie bebūtų darbo metu.

Telefono stotelės pagrindu taip pat galima įdiegti skambučių centrą ypač dideliam skambučių kiekiui aptarnauti.

Telefono stotelė gali būti įdiegta jūsų įmonės patalpose arba mūsų duomenų centre. Taip pat galimas hibridinis variantas, kai telefono stotelė yra jūsų įmonėje, bet dalis paslaugų tiekiama iš mūsų duomenų centro.