Skambučių centrai

Sparčiau augančios įmonės ar įmonės jau turinčios didelį klientų ratą dažnai susiduria su iššūkiais, kaip suvaldyti didelį skambučių srautą. Čia į pagalba ateina skmbučių centrai. Jie leidžia optimaliai paskirstyti skambučių srautus, be reikalo netrukdant jūsų darbuotojų. Skambučių centre klientų užklausas dažniausiai aptarnauja specialiai tam dedikuoti dedikuoti darbuotojai – operatoriai. Skambučių centro programinė įranga leidžia optimaliai paskirstyti skambučius sujungiant skambinantįjį su geriausiai tą klausimą išmanančiu operatoriumi. Kad pagelbėti operatoriams į skamnbučių centra dažnai įdiegiamos inetraktyvaus aptarnavimo balsu sistemos. Jos apklausia skambinačiuosius, praneša informacinius pranešimus, automatiškai atsako į dažniausiai pasikartojančius klientų klausimus.

Kadangi brangiausia skambučių centro dalis yra operatoriai, dažnai diegiamos pagalbinės sistemos, palengvinančios operatorių darbą ir taip sutrampinačios kliento aptarnavimo telefonu trukmę. Viena tokių sistemų yra klientų duomenų bazė, kurioje registruojamos visos klientų užklausos, kokias paslaugas ar įrangą iš jūsų įmonės yra įsigyje klientai. Dėka šių sistemų integracijos su skambučių centru operatorius dar prieš atsiliepdamas į skambutį jau žino kas skambina, kokią įrangą naudoja klientas, ar nepasibaigusi aptarnavimo sutartis ir pan. Operatriui jau nebereikia gaišti bragaus savo laikos standartinių klausimų uždavimui skambinančiajam.

Vis daugiau klientų ar interesantų komunikuoja su jūsų įmone per socialinius tinklus, elektroninio pašto pagalba ar tiesiog tekstinėmis žinutėmis. Tokių užklausų aptarnavimui jau nebepakanka skambučių centro ir jį reikia išplėsti į daugiakanalinį kontaktų centrą. Operatoriai laisvu nuo skambučiu metu gali atsakinėti į klientų užklausas ateinančias kitais kanalais.

Dažnai įmonės vadovai užduoda sau klausimą, kam reikalingas skambučių centras, kai ir esami vadybininkai susitvarko su klientų užklausomis. Šiuolaininėje rinkos eknomikoje kai panašais kaip ir jūsų įmonė įrangą ar paslaugas siūlo ir kitos įmonės. Dėl konkurencijos įrangos ir paslaugų kainos supanašėja, ir konkurencijė kovoje laimi tos įmonės, kurios turi geriausiai aptarnauja savo klientus.

Kitas dalykas, kai esami pardavimų vadybinikai turi aptarnauti esmų klientų užklausas, jų darbo efektyvumas ir pardavimai krenta. Taigi skambučių centras padidina jūsų įmonės vieklos efektyvumą.

Neretai klientai skundžiasi kad prisiskambinti į jūsų įmonę neįmanoma arba niekas nekelia ragelio arba nuolatos užimta. Skambučių centras geriausias problemos sprendimas.

© 2023 UAB „EIT sprendimai” ATEA Group

Nuorodos

Susisiekite

DUK

Mūsų komanda