Užklausų iš socialinių tinklų valdymas Genesys Kontaktų centro sistemoje

Socialiniai tinklai šiuo metu yra viena populiariausių bendravimo, informacijos keitimosi priemonė. Remiantis TNS LT atlikto interneto vartotojų elgsenos tyrimo duomenimis Lietuvoje jais naudojasi 46 proc. interneto naudotojų, iš kurių bent kartą per dieną prie savo paskyros prisijungia ~60 proc. 20-29 metų ir ~30 proc. vyresnių nei 30 metų žmonių. Todėl vis daugiau įmonių siekdamos būti arčiau klientų, taip pat keliasi į socialinius tinklus – tai unikali galimybė aktyviai bendrauti su savo klientais, pateikti jiems aktualią informaciją bei sulaukti grįžtamojo ryšio. Tačiau tokį bendravimą, kai bet kas gali viešai paskelbti informaciją, svarbu stebėti ir valdyti. Genesys Kontaktų centro sistema suteikia visas reikiamas priemones šios rūšies kontaktų valdymui ir kontrolei, integruojant šiais komunikavimo kanalais gautas užklausas į vieningą aptarnavimo procesą.

Užklausų iš socialinių tinklų valdymo vieningoje sistemoje nauda:

  • leidžia sukaupti ir vertinti visuomenės nuomonę apie jūsų verslą, automatizuoti ir valdyti šių žinučių aptarnavimą;
  • padeda užtikrinti pavienių, prieštaringai vertinamos tematikos, nenuosekliai rašomų žinučių savalaikį filtravimą, jų sisteminimą;
  • padeda užtikrinti aptarnavimo proceso plėtrą ir pakelti klientų aptarnavimo paslaugų kokybę, į bendrą aptarnavimo procesą įtraukiant ir komunikaciją su klientais socialiniuose tinkluose.