Pokalbių įrašymo ir kokybės valdymo sistemos

Pagrindinė šių sistemų paskirtis – pokalbių ir vaizdo kompiuterio monitoriuje įrašymas, gautų pokalbių įrašų vertinimo galimybė. Sistema plačiai naudojama klientų aptarnavimo srityje, aptarnavimo kokybės vertinimui, skundų nagrinėjimui, mokymams, nusikaltimų prevencijai ir kt.

Įranga gali įrašinėti pokalbius pagal nustatytus kriterijus: visus ryšio srauto pokalbius, pagal konkrečius abonentus, pagal tam tikras taisykles (kas 5 ,10) ir pan. Įrašyti pokalbiai lengvai surandami per patogią paieškos sistemą, o jų vertinimas gali būti atliekamas pagal specialiai tam sukurtas anketas (formas). Be pokalbio, galima įrašyti ir darbuotojo kompiuterio monitoriaus vaizdą, t.y. užfiksuoti, kas buvo daroma jo kompiuteryje pokalbio metu. Pokalbių įrašymo ir kokybės valdymo sistemos suderinamos su visais pagrindiniais telekomunikacinių sistemų gamintojais ir gali įrašinėti tiek tradicinės telefonijos (TDM), tiek IP telefonijos vartotojus.

Atstovaujami plačiai žinomi pasaulinio lygio gamintojai:

  • Genesys pokalbių įrašymo sistema – skirta Genesys SIP Kontaktų centrams;
  • NICE sistema – stambaus rinkos segmento įmonėms;
  • Partcom – smulkaus ir vidutinio rinkos segmento įmonėms.