Klientų patirčių valdymo sistemos

Specializuotų Kontaktų centrų sistemų pagrindinė paskirtis – klientų aptarnavimo proceso organizavimas ir automatizavimas, valdymas, kontrolė.

 

Genesys Kontaktų centrų sistema suteikia galimybę valdyti užklausų, gautų įvairiais komunikavimo šaltiniais (skambučiai, e-mail, chat, SMS, fax, video ir t.t.) srautus vieningoje platformoje, pagal įmonės sukurtas taisykles ir algoritmus bei paskirstyti šias užklausas aptarnavimo specialistams, atsižvelgiant į jų kompetenciją ir kvalifikaciją. Aptarnavimo specialisto kontaktų valdymo aplikacijoje fiksuojami visi aptarnavimo metu vykę veiksmai, ir susiejami su konkretaus kliento kontaktu. Pvz. skambučio (arba kitų interakcijų – email, Chat, SMS, Fax, mobiliųjų aplikacijų, žinutės iš Facebook) laikas, kreipimosi tema, kokia informacija buvo pateikta, koks dokumentas gautas/išsiųstas, kontakto pastabos ir t.t. Visa užklausų ir aptarnavimo statistika yra pateikiama vieningose realaus laiko ir istorinių duomenų ataskaitose.

 

Genesys Kontaktų centrų programinė įranga instaliuojama fiziniame serveryje arba virtualioje aplinkoje su Microsoft SQL ar Oracle duomenų bazėmis, yra pilnai suderinama su visais pagrindiniais telekomunikacinių įrenginių gamintojais (Alcatel-Lucent, AVAYA, Siemens, Ericsson, Cisco, Nortel, NEC, Huawey, ir t.t.), arba gali dirbti kaip savarankiška IP telefonijos infrastruktūra SIP protokolo pagrindu. Genesys sprendimų techninės architektūros lankstumas suteikia galimybę vystyti įdiegtus sprendimus pagal specialius klientų poreikius.