Kompiuterinių darbo vietų valdymas 2

Aptikite saugumo spragas

Imkitės veiksmų

Stabdykite kenkėjišką veiklą

Darbo vietų ir mobilųjų įrenginių valdymo sprendimas užtikrinantis nuotolinį darbo vietų, serverių, mob. telefonų administravimą: programinės įrangos diegimas, pašalinimas, atnaujinimų ir pataisymų valdymas, saugumo užtikrinimas, elektros sunaudojimo stebėjimas ir efektyvinimas. Sistema taip pat geba per nuotolį valdyti mobiliuosius įrenginius (užrakinti, išvalyti pasirinktus duomenis, sekti per GPS, įrašyti ar pašalinti programas).

Šiuolaikinė organizacija savo veikloje naudoja labai daug ir skirtingų įrenginių, kurių valdymo ir

administravimo priemonės, reikalingos kompetencijos ir prisijungimo būdai ženkliai skiriasi, dėl to organizacijos IT skyrius yra priverstas ženkliai plėsti žmogiškuosius resursus arba efektyvinti savo veiklą panaudojant vieningos administravimo aplinkos priemones.

Sistema suteikia IT administratoriui vieningą IT infrastruktūros administravimo aplinką, kuri geba valdyti Windows, Linux, Mac OS, Unix, iOS, Android, Windows Phone/Mobile, Blackberry įrenginius, kaip visumą, kuri sudaro organizacijos IT ūkį. Tai reiškia, kad IT administratorius valdo globaliai visuose įrenginiuose galiojančias saugumo, sistemų konfigūravimo, programinės įrangos ir t.t politikas, o automatizuotomis valdymo priemonėmis jas pritaiko skirtingose įrenginiuose, skirtingose platformose automatiškai.

 

 

 

Dažniausiai pasitaikančios IT skyriaus užduotys, kurias galima atlikti ženkliai efektyviau:
Aptikti visus kompiuterius, serverius ir kitą įrangą tinkle bei atlikti naudojamos programinės įrangos auditą. Nustatyti kurie vartotojai naudoja kokią programinę įrangą, valdyti turimų ir naudojamų licencijų kiekius, stebėti ar efektyviai išnaudojamos organizacijos turimos licencijos.

Įdiegti naują verslo aplikaciją visoje organizacijoje (visuose nutolusiuose biuruose) per kelias valandas (pvz 200 ar daugiau kompiuterių) nestabdant organizacijos darbo. Programinę įrangą gali įdiegti „tyliuoju“ režimu arba vykdyti atidėtą diegimą pvz. įjungti organizacijos kompiuterius šeštadienio naktį, įdiegti programinę įrangą, kompiuterius išjungti bei pateikti IT administratoriui ataskaitą apie sėkmingus/nesėkmingus diegimus.
Patikrinti visos organizacijos kompiuterių kritinių Windows ar kitų trečiųjų šalių aplikacijų pažeidžiamumų pataisų įdiegimo būseną, efektyviai valdyti operacinių sistemų ir aplikacijų atnaujinimų, pataisymų diegimo procesą, užtikrinti, kad IT administratorius bus informuotas apie saugumo politikos neatitinkančius įrenginius tinkle, o esant reikalui juos izoliuoti apribojant galimą žalą organizacijos IT sistemoms.

Skubiai pateikti organizacijoje naudojamos įrangos tipų ir/ar programinės įrangos versijų ataskaitas, sekti kompiuterių techninių resursų būseną ir laiku reaguoti į resursų trūkumą ar jų praradimą (neteisėtas RAM ar HDD resursų sumažėjimas)
Įdiegti naują operacinės sistemos versiją visoje organizacijoje – IBM Endpoint manager geba automatizuoti operacinės sistemos diegimą, prijungimą prie domeno, reikiamos programinės įrangos įdiegimo procesus. Sistema gali automatiškai paruošti naują kompiuterį darbui be fizinio IT administratoriaus prisilietimo.

 

Rimvydas Maskaliūnas
Verslo plėtros direktorius